REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU
Reklamácia
Najčastejšie reklamovaná je služba dodania tovaru, kde dochádza k jeho poškodeniu prepravou. Preto je dôležité pri preberaní tovaru vizuálne skontrolovať
celé balenie a prípadné odchýlky (defekty v obale) poznamenať do preberacieho protokolu s podpisom doručovateľa. Bez tohto zápisu dochádza zo strany doručovateľa k odmietnutiu reklamácie poškodeného tovaru prepravou.
Pre urýchlenie procesu reklamácie je potrebné zaslať detailné informácie + fotografie vady výrobku na e-mailovú adresu obchod2@grigel.sk.
Následne Vás v čo najkratšom čase skontaktujeme ohľadom ďalšieho postupu reklamácie prípadne vrátenia tovaru, o čom dostanete aj mailovú informáciu.
Podrobné informácie o podmienkach reklamácie nájdete obchodných podmienkach v Čl. XII Práva zo zodpovednosti za vady.
Reklamačný formulár nájdete >>> TU.
Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.
Upozornenie: nie je možné vrátiť časť objednávky, odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje na celú objednávku.
Na výrobky firmy VELUX sa vzťahujú osobitné podmienky pre vrátenie tovaru, uvedené v obchodných podmienkach.
Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete obchodných podmienkach.
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.
Tovar je potrebné doručiť na adresu:
Stavebniny Grigeľ s.r.o.
Miestneho priemyslu 1023
029 01 Námestovo
Tel.: +421 915 496 104
E-mail: obchod2@grigel.sk
Upozornenie: Pokiaľ nebolo dohodnuté ináč, náklady na prepravu znáša kupujúci!
Podľa zákona č. 108/2024 Z. z. nie je predávajúci povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.
Tovar musí byť zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!